Güven Yüreyi Prod. by Ayaz Erdoğan - Zarar

Etiketler Güven Yüreyi Prod. by Ayaz Erdoğan - Zarar sözleri,şarkısı,klip,mp3 dinle,müzik indir
Sanatçı Güven Yüreyi Prod. by Ayaz Erdoğan - Zarar
Kategori sarki-sozleri
Şarkı 219 Kez dinlenen şarkıları
Albüm Şarkı ve Müzik listesi

Güven Yüreyi Prod. by Ayaz Erdoğan - Zarar Hakkında Detaylar

Güven Yüreyi Prod. by Ayaz Erdoğan - Zarar şarkı sözleri Git gide ediyom zarar bahsetme kendinden bana (bana) Yalan oluyo her lafın yalan iste, gönlümü verirdim ben yoluna ama kar kalmaz elbet çıkar yarına Git gide ediyom zarar

 

Güven Yüreyi Prod. by Ayaz Erdoğan - Zarar şarkı sözleri

Söz & Müzik: Ayaz Erdoğan
Düzenleme: Ayaz Erdoğan
Mixed by Kurtuluş Güven
Mastered by Emrah Çelik
Yönetmen: Amiral
Görüntü Yönetmeni: Emin Şener
Sanat yönetmen: atefeh pakdel
Yardımcı yönetmen: Onur kurt mahbod arab
Işık: Ahmet Besim Kızmaz
Yaylı grubu: NEWWORLDSTRINGS
Kemanlar: 
Mustafa Timsekyigit
Cem onur
Serhan Güneysu
Cello: Yemen Dursun

"Zarar" şarkı sözleri 

Git gide ediyom zarar
bahsetme kendinden bana (bana)
Yalan oluyo her lafın yalan
iste, gönlümü verirdim ben yoluna
ama kar kalmaz elbet çıkar yarına
Git gide ediyom zarar
bahsetme kendinden bana (bana)
Yalan oluyo her lafın yalan
iste, gönlümü verirdim ben yoluna
ama kar kalmaz elbet çıkar yarına
sor halimi yar bu gece dertliyim olmaz aga
her şeyim oldu zarar
öyle boş boş bakmasna bana
inan adım atamam kafam iyi kalmama o masalardan
arıyorum kaç aydan beri
unutamam yakmazsan eni
bana zalim olma gönlüm darda
derdim hep masamda
çek içip içip kalkmasam da
ara bi kere ses etmem asla
gidiyorum yine ardında boşu boşuna
helal olsun hakkım benden yana
Git gide ediyom zarar
bahsetme kendinden bana (bana)
Yalan oluyo her  lafın yalan
iste, gönlümü verirdim ben yoluna
ama kar kalmaz elbet çıkar yarına
Git gide ediyom zarar
bahsetme kendinden bana (bana)
Yalan oluyo her lafın yalan
iste, gönlümü verirdim ben yoluna
ama kar kalmaz elbet çıkar yarına
Yalan gördüğüm her şey
belki kendimden fazladır zaman
giderim hep yolumdayım zaten dedim
bunu görene dek hep ilerledim
Kaderim beni çok içerledi
Hislerim hep derin derin
söyle görmedin di mi?
Bana ne verdin
Bu gece derde düştüm sana geldim
Kafam hep yerde önüme çek perde
Bi taraf engeldi bana mı denk geldi valla
Yaşadım hep dert bunu görenler dedi bana hasta
Çok tutmadım bi yas sayfam hep beyaz
Git gide ediyom zarar
bahsetme kendinden bana (bana)
Yalan oluyo her lafın yalan
iste, gönlümü verirdim ben yoluna
ama kar kalmaz elbet çıkar yarına

Şarkı, bir ilişkide yaşanan zarar ve hayal kırıklığı üzerine odaklanmıştır. Ana karakter, sürekli olarak zarar görmekte ve bu durumun kendisini nasıl etkilediğini ifade etmektedir.

**Ana Tema:**

Şarkının ana teması, yalanlar ve zarar görmek üzerinedir. İlişkide yaşanan güvensizlik, aldatılma ve incinme gibi duygular şarkının merkezinde yer alır.

**Hikayesini Anlatan Kısım:**

Şarkı sözlerinin tamamı hikayeyi anlatır. Ana karakter, ilişkisindeki zararı ve yaşadığı hayal kırıklıklarını ifade eder.

**Özünün Geçtiği Kısım:**

Öz, şarkının her satırında ifade edilir. Ana karakterin duygusal olarak zarar gördüğü ve ilişkisinin yalanlarla dolu olduğu vurgulanır.

**Kahraman ve Yaşadıkları:**

Ana karakter, bir ilişkide güven kaybı yaşayan biridir. Yalanlarla dolu bir ilişki içinde acı çeker ve bu durumdan kurtulmaya çalışır.

**Anahtar Kelimeler ve Anlamları:**

- Zarar: İlişkide hissedilen acı ve kayıp.

- Yalan: Güvensizlik ve aldatılma duygusu.

- Dert: İçsel sıkıntı ve acı.

- Helal: Hak edilmiş, kabul edilmiş.

- Kader: Belirlenmiş olan yaşam yolunun zorlukları.

- Hisler: İçsel duygular ve algılar.

**Analizler:**

- Konu Analizi: İlişkide yaşanan güvensizlik ve zarar.

- Duygu Analizi: Acı, hayal kırıklığı ve içsel sıkıntı.

- Anlamsal Ağ Analizi: İlişkideki güvensizlik ve yalanlar arasındaki bağlantılar.

- Eleştirel Analizi: İlişkideki güvensizlik ve yalanların toplumsal etkileri.

- Kullanılan Dil Analizi: Günlük konuşma dilinde ifadeler kullanılarak duygusal bir bağ kurulmuş.

- Psikolojik Analiz: Ana karakterin duygusal zorluklarla başa çıkma çabası ve ilişkideki güvensizlik duygusu üzerine odaklanır.

**Genel Mesaj:**

Şarkının genel mesajı, ilişkilerde yaşanan güvensizlik ve zararın nasıl derin duygusal etkiler yaratabileceğini vurgular.

**Sonuç:**

"Güven Yüreyi - Zarar" şarkısı, duygusal bir hikaye üzerine kurulmuş ve ilişkilerde yaşanan güvensizlik ve zararın derin etkilerini anlatır. Şarkı, duygusal açıdan yüklü bir içeriğe sahiptir ve dinleyiciye derin düşüncelere yol açabilir.

Sıradaki Şarkılar

  • Muhammed İlhan - Selamun Selam

    Muhammed İlhan - Selamun Selam Muhammed İlhan - Selamun Selam indir dinle 2010 yilinda Sonsuza Kadar ilahi albumunun içinde yer verdiği Selamun Selam ilahisini ve sözlerini sitemizde yayinladik,Maşallah çok güzel Allah razı olsun eskiden de çok dinledik elhamdulillah hala dinliyoruz
  • Mabel Matiz - Aferin

    Mabel Matiz - Aferin Hiç bir sanatçının sesi ve yorumu Mabel kadar içime işlemiyor Mabel Matiz - Aferin şarkı sözleri Aferin Mabel Matiz Mp3 İndir ve Aferin Mabel Matiz cep telefonuna indirip dinleme Aferin Mabel Matiz Mp3 Listesi.
  • Huzur Veren Ney DinLetisi

    Huzur Veren Ney DinLetisi Uyumayan bebekler için Huzur Veren Ney DinLetisi indir Ney sesi en güzel Ruhu dinlendiren ney sesi,Kalplere Huzur Veren Ney Sesi,İlk defa dinledim uyuyamayan oğlum ney sesiyle uyudu,Bebeğim okadar huysuzdu ki bu dinletiyi açınca hemen sustu
  • Şevval Sam - Hele Bi Gel

    Şevval Sam - Hele Bi Gel Müziğinizi çok seviyorum Sevval Hanım, harika çalışma Şevval Sam - Hele Bi Gel şarkı sözleri İçinden geleni söyle kalırsa yazık olur Hayata küsüverirsin, hüzünler seni bulur Bi şeyler yapabilirsem, güzel gözlerin için Başından geçeni anlat, masaldır benim için
  • Hadise - Hayat Oyunu

    Hadise - Hayat Oyunu Hadise - Hayat Oyunu şarkı sözleri Bir avuç hüzündü bu benim hayatım Birazı ölümdü yaşadığım her anın Kalbe gömüldü canı acıyan dualarla Bir iki hazin fotoğraf kaldı duvarlarda
  • KUT - Düşler Sahnesi

    KUT - Düşler Sahnesi Şarkı, dinleyicilere geçmişe takılıp kalmadan, hatalardan ders alarak ve kendini affederek yola devam etme mesajı veriyor KUT - Düşler Sahnesi şarkı sözleri Duruşundan da belli giden gitmiş Son roman yazılmış, son şarkı bitmiş Ruhun aç ve susuz, huzursuz kalmış O hep beklediğin ayrılık vakti gelmiş
  • Ender Tekin hoşgeldin evimize ramazan

    Ender Tekin hoşgeldin evimize ramazan Ramazan geliyor diye sevinmek imandandır Ramazan ilahisi En güzel ilahiler sözleri Ender Tekin Ramazan İlahileri dinle indir,Ender Tekin hoşgeldin evimize ramazan dinle
  • Hasan Dursun - Hoşgeldin Ya Resulallah

    Hasan Dursun - Hoşgeldin Ya Resulallah MİLYONU GEÇER BU ESER YUMUŞAK TADINDA DİNLETIYO MAŞALLAH Hasan Dursun - Hoşgeldin Ya Resulallah ilahisi 2021 ilahileri dinle indir bedava,Anne Babaza Rahmet eylesin amiiiiiin,Cennet sofraları Kapıları bol-bol açık olsun.Hocam çok ama çok güzel olmuş Rabbim Sizden Razı olsun,Ramazan ayınız Mübarek olsun.Salat ve Salam Muhammed Mustafaya (S.A.V )sonsuza kadar amin
  • Abdurrahman Önül - Aman Çeşme

    Abdurrahman Önül - Aman Çeşme Abdurrahman Önül - Aman Çeşme,ilahisinin sözlerini sizler için hazirladik çok eski bir ilahi olan aman çeşme ilahisi bınlerce kez ilahi severler tarafındna dinlenmiş olup sözlerinin yayınlamamizi aşiri istedikelri için hazirladık
  • Murat Belet - Geliyorum

    Murat Belet - Geliyorum Murat Belet,in 2016,da çıkarmış olduğu Gönlüme Sor isimli albümünün ikinci klibi olan Geliyorum ilahisi dinle Murat Belet - Geliyorum ilahisi sözleri ilahileri dinle indir,Allah yardımcınız olsun çok güzel seslendirmişsiniz.inşallah bu kara günler biterde Nisan Yağmuru Eserinizi dinlemek nasip olur.